SUP
Hoe kies ik een SUP?

We raden je aan om eerst te bepalen wat je met de SUP wilt gaan doen. Wil je sportief paddelen, Yoga op het water doen of gewoon allround waterFUN maken met de kinderen?

Een sportief board is wat smaller en heeft een scherpe punt voor extra snelheid.

Doe je graag Yoga op het water? Kies dan voor een extra breed board voor extra stabiliteit.

Een allround board (vanaf 10'0 inch lengte / 300cm) zoals die van het Stardupp merk bieden je gegarandeerd plezier van topkwaliteit!

Winkel & Openingstijden
Wanneer is de winkel geopend?

Onze vaste openingstijden zijn:

Maandag 10.00 - 17.00 uur
Dinsdag 12.00 - 17.00 uur
Woensdag 10.00 - 17.00 uur
Donderdag 12.00 - 17.00 uur 
Vrijdag 10.00 - 17.00 uur 
Zaterdag 10.00 - 14.00 uur
Zondag gesloten



Hier buiten zijn wij geopend op afspraak (vrijblijvend). 

Wat is het adres van de showroom?

Ons adres is

Wakestore
Jolweg 24
1435KR Rijsenhout


Klik hier voor de Google Maps route.

 

 

Welke artikelen kan ik bekijken?

We hebben alle SUP boards opgeblazen in onze showroom staan om te bekijken.

Ook de wakeboards, bindingen, waterskis, kneeboards, FUN-tubes en alle andere watersport artikelen zijn in de winkel op voorraad.

Alle artikelen in de webwinkel zijn ook op voorraad in de showroom en kun je direct meenemen.

Retourneren
Hoe retourneer ik een artikel?

Retour online aanmelden

Niet tevreden met jouw aankoop? Via onderstaande link kan je gemakkelijk en snel je retour bij ons aanmelden. 

Retour aanmaken

Wat kost retourneren?

Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Dit is voor een klein pakket (t/m 2 kg) ongeveer € 5,- en voor een groot pakket (10-20 kg) ongeveer € 10,- afhankelijk van de door jou gekozen vervoerder. Wij raden je aan van DPD pakketservice gebruik te maken.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Nee dit is helaas niet mogelijk. We vragen je om het artikel terug te sturen en een ander artikel te bestellen. We zorgen uiteraard voor een zo snel mogelijke terugbetaling.

Verzenden
Wat is de levertijd?

De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen in Nederland, België en Duitsland wanneer je voor 15:00 besteld. In de rest van Europa is dit 2-4 werkdagen. Je kunt dit goed volgen met de Track & Trace code die je na je betaling van ons ontvangt. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

Mijn Track & Trace code is (nog) niet actief?

Het kan voorkomen dat je Track & Trace code nog niet wordt herkend. Dit kan komen doordat DPD de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling later die dag of de volgende werkdag opvragen. Wanneer je binnen 3 dagen na verzending nog steeds geen actieve Track & Trace code hebt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Garantie
Hoe lang heb ik garantie?

Wakestore geeft op al haar producten 2 jaar fabrieksgarantie op normaal gebruik.

De garantie geldt niet indien:

  • Je de geleverde producten zelf hebt gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.
Hoe dien ik een garantie verzoek in?

Ga naar Mijn Account en dien een Ticket in met een duidelijke omschrijving van wat er met je artikel aan de hand is.

Heb je nog geen account? Dan kun je er makkelijk een aanmaken met hetzelfde e-mailadres als waarmee je bestelling hebt geplaatst. Je originele order en factuur zijn dan ook meteen gekoppeld.

Wil je liever een e-mail sturen naar [email protected] dan kan dat uiteraard ook.

Overige
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen in Mijn Account. Ook kun je hier je vergeten wachtwoord opvragen.

Waar kan ik terecht voor een klacht?

Mocht er onverhoopt iets niet naar tevredenheid zijn dan kun je uiteraard met ons contact opnemen en gaan we samen een passende oplossing vinden.

Mocht de oplossing niet naar tevredenheid zijn heb je de mogelijkheid om een procedure in te gaan via het Europese ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden