nl en
0 PRODUCT(EN)
airhead worldindustries wakeology humanoid wakesports overboard rollerbone sportstuff monstertower oneill

1. TOEPASSELIJKHEID

1.1 In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder:
'Koper':
Ieder natuurlijk persoon of rechtspersoon die met Wakestore in een contractuele relatie van welk aard dan ook staat of komt te staan.
'Consument Koper':
Ieder natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van zijn of haar beroep of bedrijf die met Wakestore in een contractuele relatie van welke aard dan ook staat of komt te staan.
'Producten':
Het onderwerp van een of meerdere overeenkomsten.

1.2 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Wakestore alsmede op alle met Wakestore aangegane overeenkomsten.

1.3 Naast deze Algemene Voorwaarden kunnen, indien nadrukkelijk aangegeven, aanvullende voorwaarden van toepassing zijn op bepaalde diensten en/of producten. Mochten er tussen de aanvullende voorwaarden en deze Algemene Voorwaarden verschillen bestaan, dan gelden in beginsel de bepalingen uit de aanvullende voorwaarden boven de Algemene Voorwaarden, tenzij anders is bepaald.

1.4 Van één of meer bepalingen in deze Algemene Voorwaarden kan uitsluitend worden afgeweken indien dit uitdrukkelijk schriftelijk is overeengekomen. De overige bepalingen van deze voorwaarden blijven in dat geval onverkort van kracht.

1.5 Algemene Voorwaarden die de Koper hanteert zijn niet van toepassing, tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Wakestore is ingestemd.

1.6 Wakestore behoudt zich het recht voor de Algemene Voorwaarden te wijzigen en/of aan te vullen.

1.7 Door het gebruik van de website van Wakestore en/of het plaatsen van een bestelling aanvaardt de Koper deze Algemene Voorwaarden, alsmede alle andere rechten en plichten zoals die staan vermeld op de website.

1.9 Wakestore is bevoegd van derden gebruik te maken bij de uitvoering van een overeenkomst met de Koper.

2. AANBIEDINGEN EN TOT STAND KOMEN OVEREENKOMSTEN

2.1 Aanbiedingen of prijsopgaven dienen te worden aangemerkt als een uitnodiging aan de potentiële Kopers tot het doen van een aanbod. Wakestore is op geen enkele wijze hieraan gebonden, tenzij dit schriftelijk en ondubbelzinnig is vastgelegd. De aanvaarding van de uitnodiging tot het doen van een aanbod door de potentiële Koper geldt als een aanbod en leidt slechts tot een totstandkoming van een overeenkomst als aan het overige bepaalde in dit artikel is voldaan.

2.2 Aanbiedingen zijn geldig zolang te voorraad strekt.

2.3 Een op naam gestelde offerte heeft een geldigheidsduur van twee (2) weken, tenzij een andere termijn in de offerte staat vermeld.

2.4 Een aanbod van de potentiële Koper als genoemd in artikel 2.1 wordt geacht te zijn gedaan in één van de volgende omstandigheden:
- de potentiële Koper heeft de gegevens ingevoerd op het daartoe geëigende invulscherm van de website en de desbetreffende data aan Wakestore via elektronische weg verzonden. Deze zijn door Wakestore ontvangen;
- de potentiële Koper heeft tijdens zijn bezoek aan de Wakestore Showroom uitdrukkelijk te kennen gegeven een bepaald product en/of een bepaalde dienst te willen kopen dan wel te ontvangen;
- de potentiële Koper heeft uitdrukkelijk telefonisch te kennen gegeven een bepaalde product en/of een bepaalde dienst te willen ontvangen;
- een offerte is door de Koper getekend en door Wakestore ontvangen in geval door Wakestore een op naam gestelde offerte is uitgebracht.

2.5 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper is overhandigd dan wel, in het geval het aanbod via de website is gedaan, per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres. Deze overeenkomst kan door Wakestore herroepen worden in geval de Koper niet aan de voorwaarden voldoet of in het verleden heeft voldaan. In dat geval zal Wakestore de Koper dit binnen tien (10) dagen na de ontvangst van de bestelling mededelen.

2.6 Koper en Wakestore komen uitdrukkelijk overeen dat door gebruik te maken van elektronische communicatievormen een geldige overeenkost tot stand komt, zodra aan de voorwaarden in artikel 2.4 en 2.5 is voldaan. Met name ook het ontbreken van een gewone handtekening doet niet af aan de verbindende kracht van het aanbod en de aanvaarding daarvan. De elektronische bestanden van Wakestore gelden hierbij, voor zover de wet dat toelaat, als een vermoeden van bewijs.

2.7 Informatie, afbeeldingen, mondelinge mededelingen, opgaven etc. met betrekking tot alle aanbiedingen en de belangrijkste kenmerken van de producten die telefonisch of via e-mail worden verstrekt worden zo nauwkeurig mogelijk (weer)gegeven of gedaan. Wakestore garandeert echter niet dat alle aanbiedingen en producten volledig met de gegeven informatie in overeenstemming zijn. Afwijkingen kunnen in beginsel geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of ontbinding.

2.8 Indien Wakestore niet aan de leveringstermijn van 30 dagen kan voldoen, heeft de Koper het recht de overeenkomst te ontbinden. De Koper zal hiervoor zelf contact op moeten nemen met Wakestore.

3. PRIJZEN

3.1 Alle prijzen zijn uitgedrukt in Euro's, in overeenstemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent, en zijn inclusief omzetbelasting.

3.2 Speciale aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt.

3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Wakestore in haar bevestiging conform artikel 2.5 van deze Algemene Voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-) fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Wakestore worden gecorrigeerd.

3.4 Bezorgkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen, deze staan vermeldt bij het afrekenscherm, voordat er afgerekend wordt. Ten aanzien van bepaalde betaalmethoden gelden nadere voorwaarden met betrekking tot de bezorgmethode en de daaraan verbonden kosten. Dit wordt duidelijk aan de Koper medegedeeld.

3.5 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, dan kan de Koper de bestelling annuleren dan wel de overeenkomst ontbinden binnen tien (10) werkdagen na mededeling van de prijsverhoging door Wakestore.

4. BETALING

4.1. Bij bestellingen via de website kan op de volgende manieren worden betaald:
- Vooruitbetaling
- Creditcard (VISA, Mastercard)
- iDEAL
- PayPal

Wakestore kan de betalingsmogelijkheden in de toekomst uitbreiden. Andere betalingsmogelijkheden zullen kenbaar worden gemaakt via de website.

4.2 Van de beschikbare betaalmethoden kan alleen gebruik worden gemaakt als aan de voorwaarden van dergelijke methoden -waaronder een controle op de kredietwaardigheid en authentificatie en autorisatie van de potentiële Koper- is voldaan.

4.3 In het geval door Wakestore een betalingstermijn is afgesproken geldt dat door het enkel verstrijken van deze termijn de Koper in verzuim is. Betalingstermijnen kunnen uitsluitend schriftelijk worden overeengekomen onder als dan te stellen en overeen te komen voorwaarden.

4.4 Indien voor een betaalwijze met een creditcard wordt gekozen dan zijn hierop de voorwaarden van de desbetreffende kaartuitgever van toepassing. Wakestore is geen partij in de relatie tussen de Koper en de kaartuitgever.

4.5 Bij niet of niet tijdige betaling door Koper is Koper over het openstaande bedrag rente verschuldigd van 1,44% per maand, te rekenen vanaf de dag waarop de betaling uiterlijk plaats had moeten vinden tot aan de dag der algehele voldoening, waarbij een ingegane maand voor een volle maand wordt gerekend.

4.6 Ten laste van de Koper komen tevens alle (buiten-)gerechtelijke kosten van welke aard dan ook, die Wakestore, als gevolg van de niet nakoming door de Koper van diens (betalings-) verplichtingen, heeft moeten maken.
 

5. LEVERING EN LEVERINGSTIJD

5.1 Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd. In beginsel streeft Wakestore ernaar om bestellingen te leveren binnen twee (2) werkdagen nadat de bestelling is ontvangen. De uiterste leveringstermijn is 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Genoemde levertijden gelden slechts als indicatie, derhalve kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Wakestore kan nadere informatie omtrent levertijden vermelden op de internetsite of op andere wijze schriftelijk kenbaar maken. Dergelijke informatie heeft slechts een indicatief karakter.

5.2 Indien een product, dat tijdelijk niet op voorraad is door de Koper wordt besteld, zal Wakstore contact opnemen en een passende oplossing zoeken. Wakestore streeft ernaar vertragingen binnen één werkdag telefonisch of per e-mail aan de Koper te melden.

5.3 Leveringen vinden plaats op het door de Koper tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres. Bij betaling met behulp van een creditcard dient Wakestore de eisen in acht te nemen zoals die door dergelijke kaartuitgevers aan de plaats van levering worden gesteld. Een en ander zal tijdig kenbaar worden gemaakt aan de Koper.

5.4 Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico, waar het deze producten betreft, over op de Koper.

5.5 Bij leveringen in het buitenland kunnen afwijkende voorwaarden gelden.

6. GEBREKEN EN KLACHTTERMIJN

6.1 De Koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Klachten van Koper, die betrekking hebben op gebreken aan het product of de levering, die uiterlijk waarneembaar zijn, moeten door de Koper binnen 5 werkdagen na levering (of binnen 5 werkdagen na factuurdatum indien de producten niet aan Koper (konden) worden geleverd), aan Wakestore ter kennisgeving worden gebracht.

6.2 De Koper, niet zijnde consument Koper, is niet gerechtigd de producten, waarover geen gemotiveerde reclame bestaat, terug te zenden. Geschiedt dit zonder geldige redenen toch, dan komen alle kosten welke aan terugzending zijn verbonden, ten laste van de Koper. Wakestore is in dat geval vrij de producten voor rekening en risico van de Koper onder derden op te slaan.

7. AFKOELPERIODE, HERROEPING EN RUILING

7.1 De consument Koper kan binnen vijf (5) werkdagen na aflevering van het product zonder boete en zonder opgaaf van redenen zijn herroepingrecht uitoefenen. Alleen wanneer het product en de verpakking in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren, kan er na overleg met Wakestore aanspraak gemaakt worden op het herroepingrecht. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending.

7.2 Wakestore is nimmer aansprakelijk voor enige schade -diefstal of verlies daaronder begrepen- die bij terugzending aan de verpakking of het product ontstaat.

7.3 Het ruilen van producten die uitsluitend op verzoek van Koper door Wakestore voor Koper worden besteld of verwaardigd of tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de afnemer is niet mogelijk.

7.4 Indien het product niet conform de voorwaarden is ontvangen dan wordt het aankoopbedrag niet gerestitueerd. Het product blijft eigendom van Koper welke verplicht is haar eigendom binnen twee weken af te halen. Op verzoek kan het product ook worden bezorgd.

8. EIGENDOMSVOORBEHOUD

8.1 Eigendom van producten gaat, niettegenstaande de feitelijke levering, pas op de Koper over, nadat deze al hetgeen hij uit hoofde van enige overeenkomst met Wakestore is verschuldigd volledig heeft voldaan, daaronder mede begrepen vergoeding van rente en kosten, ook van eerdere of latere leveringen en eventuele met betrekking tot de producten verrichtte of te verrichten werkzaamheden.

8.2 De Koper mag de producten, voordat de eigendom daarvan is overgegaan, niet belasten, verkopen, doorleveren, vervreemden of anderszins bezwaren.

9. GARANTIE EN AANSPRAKELIJKHEID

9.1 In beginsel geldt voor door Wakestore geleverde producten de garantie, zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende artikel wordt vastgesteld. Indien de afgeleverde zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt, dan dient Koper binnen een termijn van twee maanden na ontdekking hiervan, Wakestore in kennis te stellen. Consument-Kopers komen de rechten toe zoals die in Boek 7, titel 1, afdelingen 1 - 7 BW zijn opgenomen.

9.2 Wakestore is nimmer gehouden tot betaling van enigerlei schadevergoeding aan de Koper of anderen, tenzij er aan haar kant sprake is van opzet of grove schuld. Wakestore aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor gevolg- of bedrijfsschade, indirecte schade en winst- of omzetderving.

9.3 Indien Wakestore om welke reden dan ook gehouden is enige schade te vergoeden dan zal die vergoeding nooit hoger zijn dan een bedrag gelijk aan de factuurwaarde met betrekking tot het product of dienst waardoor de schade is veroorzaakt.

9.4 Onverminderd het in dit artikel bepaalde, kan er geen sprake zijn van garantie in de volgende gevallen:
- Indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd;
- Indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Wakestore of de fabrikant zijn verricht;
- Indien de originele factuur niet kan worden overgelegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt;
- Indien gebreken het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
- Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

9.5 De Koper is gehouden Wakestore te vrijwaren van enige aanspraak die derden ter zake van de uitvoering van de overeenkomst tegen Wakestore zouden kunnen doen gelden, voor zover de wet er zich niet tegen verzet dat de desbetreffende schade en kosten voor rekening van de Koper dienen te komen.

9.6 Het is mogelijk dat Wakestore op haar internetsite links opneemt naar andere internetsites die mogelijk interessant of informatief voor de bezoeker zijn. Dergelijke links zijn louter informatief. Wakestore is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de internetsite waarnaar wordt verwezen of het gebruik daarvan.

9.7 Op demonstratiemodellen kan een verminderde garantie van toepassing zijn.

9.8 Wanneer er voor het achterhalen van een defect van het product of onderdeel van het product, welke is uitgesloten van garantie, onderzoekskosten worden gemaakt, dan zijn deze kosten altijd voor rekening van de Koper. Wakestore streeft ernaar hiervan van tevoren melding te maken. Het achterwege blijven van deze melding ontslaat de Koper niet van de verplichting tot het betalen van deze kosten.

9.9 Wanneer aan het herstellen van een defect kosten zijn verbonden, dan wordt de Koper hiervan op de hoogte gesteld. Wanneer de Koper niet uitdrukkelijk schriftelijk akkoord gaat met de kostenopgave, dan kan zij haar eigendom retour ontvangen tegen betaling van de onderzoekskosten. Wanneer de Koper deze onderzoekskosten zes (6) maanden na het aanbieden van de kostenbegroting nog niet heeft betaald, dan vervalt het eigendom van het product aan Wakestore.

10. INTELLECTUELE EIGENDOM

10.1 De Koper erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en/of de internetsite berusten bij Wakestore, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.

10.2 Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en/of andere (intellectuele eigendoms)rechten, waaronder al dan niet octrooieerbare technische en/of commerciële know how, methoden en concepten. 

10.3 Geen enkele foto op deze website mag worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze hetzij elektronisch, mechanisch, of enige andere manier, zonder voorafgaande, schriftelijke toestemming van Wakestore.
(© 2011 Wakestore)

10.4 Het is de Koper verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, als bijvoorbeeld verveelvoudiging zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Wakestore, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé gebruik van het product zelf.

12. TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE RECHTER

12.1 Op alle aanbiedingen en overeenkomsten is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

12.2 De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitdrukkelijk uitgesloten.

12.3 Alle geschillen die verband houden met of voortvloeien uit aanbiedingen van Wakestore, of overeenkomsten die met haar gesloten zijn, worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam, tenzij de wet uitdrukkelijk een andere rechter als bevoegd aanwijst.

13. GESCHILLENREGELING EN BESLECHTING

13.1 Wanneer de Consument Koper een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is Wakestore aan deze keuze gebonden. Wanneer Wakestore dat wil, zal de Consument Koper binnen vijf (5) weken na een daartoe door Wakestore schriftelijk gedaan verzoek, zich schriftelijk dienen uit te spreken of hij of zij zulks ook wenst, dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt Wakestore de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf (5) weken, dan is zij gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.

13.2 De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. Haar beslissingen geschieden bij wege van bindend advies.

14. DIVERSE BEPALINGEN

14.1 Wakestore is een handelsnaam van Wakesports en is gevestigd te (2152 XH) Nieuw-Vennep, Hartingstraat 6 en geregistreerd bij de Kamer van koophandel te Haarlem onder nr. 34242761. Het BTW-identificatienummer is NL 1869 54 050 B01. Gelieve alle correspondentie aangaande een overeenkomst of deze voorwaarden te zenden aan Wakesports op bovenstaand adres of naar het e-mail adres zoals staat aangegeven op de internetsite.

14.2 Wakesports (0031654210415) is dagelijks bereikbaar voor informatie 9:00-22:00 uur.

14.3 Wakesports streeft ernaar om de door haar ontvangen e-mails binnen vijf uur te beantwoorden.

14.4 Wakesports besteedt de uiterste zorg aan deze website en de betrouwbaarheid en actualiteit van de daarin opgenomen gegevens. Ondanks alle zorgvuldigheid kunnen onjuistheden en onvolledigheden echter niet altijd worden voorkomen. Wakesports is niet aansprakelijk voor fouten of onjuistheden. Uiteraard zullen wij, zodra wij een fout of onjuistheid bemerken, deze verbeteren.
Foto’s en beschrijvingen van producten op deze site zijn zo nauwkeurig mogelijk en zijn bedoeld om u een goed beeld te geven van de producten. Wij kunnen helaas niet garanderen dat alle beschreven producten te allen tijde verkrijgbaar of op voorraad zijn, tenzij Wakesports dit u uitdrukkelijk garandeert. Dit geldt tevens voor de juistheid van vermelde prijzen en aanbiedingen van deze producten.
Wakesports houdt daarom altijd de mogelijkheid om een bestelling te annuleren en het verschuldigde bedrag terug te storten indien producten en omschrijvingen verkeerd staan vermeld.
Algemene Voorwaarden Wakestore, 25 april 2014.
 

Showroom

Naast onze webshop, hebben wij ook een showroom/winkel waar u alle producten op de site fysiek kunt zien, en direct kunt nemen. Onze winkel heeft soepele openingstijden, wat betekent dat u vrijwel altijd terecht kunt bij ons.

Onze vaste openingstijden zijn:
Woensdag 13.00 - 17.00
Vrijdag 14.00 - 18.00
Zaterdag 13.00 - 16.00

m.u.v. za 26 augustus en 9 september

Showroom
Hoofdweg 1432
2153NA Nieuw Vennep
(Op het grindterrein, naast Tuincentrum Suidgeest, aan de vaart).

Hier buiten zijn wij geopend op afspraak (vrijblijvend). Als u even belt of mailt van te voren, zorgen wij dat er iemand in de winkel is die u kan helpen. Dit is ook mogelijk in de avonden of in het weekend!

Team Wakestore
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.